Rewolucja cyfrowa sprawiła, że start we własnym biznesie jest obecnie o niebo łatwiejszy niż to miało miejsce jeszcze 10 lat temu. Ale sam start nie zapewni biznesowi przetrwania i powodzenia – konieczny jest oczywiście stały, umiejętnie prowadzony marketing. I to nie tylko marketing internetowy, o którym mówi się najwięcej!
Reklama lokalnego biznesu – także lokalna!
Waga, jaką niesie dla firmy doskonałe pozycjonowanie i optymalizacja strony, a także aktywne social media, jest nie do przecenienia. Jednak w przypadku lokalnych biznesów nie zawsze są to czynniki decydujące, zwłaszcza jeśli mamy do czynienia ze średniej wielkości miastem czy małym miasteczkiem.
W tym przypadku klienci zwrócą uwagę na nowy biznes, oceniając go przede wszystkim po wyglądzie witryny, logo i jakości obsługi. Liczy się tu oczywiście także lokalizacja i godziny otwarcia. Dlatego też pierwsze dni i tygodnie po otwarciu lokalnego biznesu warto podkreślić licznymi promocjami i prezentami dla klientów w postaci gadżetów reklamowych. Pierwsze wrażenie trudno zatrzeć, powinno więc być jak najlepsze!
Kalendarze plakatowe – idealny gadżet reklamowy
Potrzeby promocyjne małych biznesów, które dopiero startują, są ogromne! Ale na szczęście ich realizacja nie jest już obecnie skomplikowana, a przy tym może być niezwykle przystępna cenowo. Dobrym przykładem są tu profesjonalnie wykonane kalendarze plakatowe na błyszczącym lub matowym papierze, według dowolnego projektu zleceniodawcy.
Takie kalendarze zamówimy obecnie w każdej dobrej drukarni, zakładzie poligraficznym lub też przez internet. Mogą posłużyć jako gadżety promocyjne przy okazji konkursów organizowanych przez daną markę albo jako prezent dla kontrahentów i stałych klientów. Jeśli prócz logo firmy będą zawierały także przepiękne zdjęcia lub grafiki, z pewnością przyczynią się do zwiększenia popularności marki!
Kalendarze i kartki na różne okazje – przyciąganie uwagi klienta
Czytając o aktualnych strategiach marketingowych, łatwo odnieść wrażenie, że gadżety reklamowe nie są już polecane jako skuteczna droga do promocji biznesu. Ale to tylko wrażenie – w rzeczywistości dobrze przemyślane gadżety w rodzaju pendrive z logo marki, kalendarzy plakatowych czy kartek ozdobnych ciągle się sprawdzają.
W marketingu z pewnością liczą się fakty, ale równie ważne, jeśli nie ważniejsze, bywają ulotne wrażenia, jakie pozostają w głowach klientów. A uczucia, które mamy, gdy ktoś nas obdarowuje ozdobną kartką czy kalendarzem, są bez wyjątku pozytywne!
Kalendarze plakatowe znajdziesz w ofercie Ateko.pl